آیین افتتاحیه شهر بازی معارفی به منظور آموزش معارف در قالب بازی و سرگرمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برگزار شد.

 

در این مراسم حضرت آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، امام جمعه بوشهر از غرفه‌های مختلف بازدید و در روند کارهای صورت گرفته قرار گرفت.

 

همچنین در این مراسم اعضای شورای شهر بندر بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش و مسؤولان استان حضور داشتند.

 

شایان ذکر است، شهر بازی معارفی به همت جمعی از فعالان فرهنگی استان بوشهر و با همکاری مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان قم، شهرداری و شورای شهر بندر بوشهر و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر آغاز به کار کرده و آماده ارائه خدمات فرهنگی به مردم بوشهر و مسافران است.

علاقه‌مندان می‌توانند از پنجم تا چهاردهم فروردین ماه سال 94 از ساعت 9 تا 13 در نوبت صبح و از ساعت 17 تا 22 در نوبت عصر برای بازدید و استفاده از این فضای فرهنگی مراجعه کنند.

 

خیابان ساحلی، سالن آزادگان (مجاور کارگاه ساخت ضریح خیمه‌گاه) مکان برگزاری شهر بازی معارفی است.

 

این شهر بازی از چهار بخش خردسال، کودک، نوجوان و جوان تشکیل و هر بخش براساس سن افراد به ارائه خدمات فرهنگی و معارفی در قالب بازی و سرگرمی می‌پردازد.

کشتی حضرت نوح(ع)، استخر توپ، گوشبال، گردونه، دلقک‌های صهیونیستی، راه رسیدن، محرم نامحرم، بازی‌های رایانه‌ای، صخره نوردی، زنبور عسل، رمی جمرات، مرتبط‌ها، بازیافت، صراط و راپل از جمله غرفه‌های تشکیل دهنده این شهر بازی است.