به گزارش روابط عمومی شهربازی معارفی بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی پناه محمودی‌نیا، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر در بازدید از این شهربازی گفت: ایجاد چنین فضای خوب و زیبایی یقینا توجه به فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب است.

 

وی ادامه داد: تأکید رهبر انقلاب ورزش به همراه تهذیب است؛ این فضای ارزشمند نیز می‌تواند اثر بخشی فراوانی در افراد داشته باشد.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به شبهه‌افکنی دشمنان از سوی رسانه‌های مختلف به ویژه ماهواره یادآور شد: دشمنان تلاش می‌کنند این شبهات را در شهرهای مختلف کشور همانند بوشهر ترویج کنند که برگزاری چنین فضای ارزشی در این شهر توریستی برای انتقال پیام دین بسیار مهم است.

 

وی افزود: برپایی شهربازی معارفی که در آن معارف و آموزه‌های اسلام در قالب بازی و سرگرمی منتقل می‌شود ضمن جلوگیری از آسیب‌ها می‌تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی‌نیا با بیان این‌که باید از تمام ظرفیت‌ها برای انتقال مفاهیم دین بهره برد، تأکید کرد: هنر شهربازی معارفی انتقال آموزه‌های اسلام به صورت غیر مستقیم است.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود شهربازی معارفی را الگوی مناسبی برای طراحی شهربازی اسلامی عنوان کرد و اذعان داشت: این شهربازی در حقیقت تبدیل فرمایشات رهبر معظم انقلاب از شعار به عمل است.

 

وی ادامه داد: این حرکت جهادی باید در آینده گسترش یافته و از نقطه نظرات نخبگان و مشاوران حوزوی به ویژه کارشناسان قم بهره ببرد، البته اکنون نیز بازی‌ها ارائه شده بسیار پر محتوا و خوب است.